Do sklepu po kartę kredytową
Sieci w Polsce systematycznie rozwijają ofertę produktów oferowanych wspólnie z instytucjami finansowymi. Nie wystarcza im już tylko przyjmowanie opłat za rachunki.
Przewaga sieci handlowych wynika z masy klientów pojawiających się przy ich kasach każdego dnia. Dodatkowo umiejętnie łączą sprzedaż z choćby programami lojalnościowymi. Dlatego, jak zgodnie przyznają, najpopularniejszym produktem finansowym w ich ofercie są karty kredytowe oraz kredyty ratalne.
– Posiadacze naszej karty kredytowej mogą zbierać punkty nie tylko w sklepach, ale także przy okazji dokonywania innych zakupów opłacanych kartą w Polsce i na świecie,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta