Na końcu cywilizacji, czyli w Polsce
PKO Bank Polski w ubiegłym tygodniu pochwalił się, że po dwóch miesiącach od wprowadzenia do swojej oferty aplikacji IKO, czyli systemu płatności mobilnych, usługę aktywowało blisko 30 tysięcy klientów, dokonując telefonem transakcji na łączną kwotę 5 mln złotych. Prowadzoną przez bank kampanię promocyjną wspiera spot reklamowy z cyklu „Na krańcach świata", w którym Szymon Majewski w stroju kolonizatora odwiedza Afrykę i objawia jej mieszkańcom zalety nowej oferty PKO BP. Reklama i padające w niej słowa (m.in. „Wyobraźmy sobie, że klient płaci za 5 deko termitów" czy „Teraz już nawet...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta