W Ameryce Jeep przed Coca-Colą
Jeep, Levi Strauss, Hershey's, Coca-Cola oraz Disney – to marki najczęściej kojarzone przez Amerykanów ze słowem „patriotyzm" i z wartościami kryjącymi się pod tym terminem.
Takie wyniki przynoszą badania przeprowadzone przez nowojorską firmę konsultingową Brand Keys, w których wzięło udział aż 4,5 tys. konsumentów.
Termin ogłoszenia raportu nie jest przypadkowy. W czwartek w USA obchodzony będzie Dzień Niepodległości. – W czasie, gdy specjaliści od marketingu opierają kampanie związane z 4 lipca na założeniu, że wymachiwanie flagą umotywuje pozytywnie konsumentów do promowanych marek, chcieliśmy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta