„Zagraniczne” już nie znaczy „lepsze”
- Patriotyzm niejedno ma imię, a ten po amerykańsku to trochę co innego niż patriotyzm po polsku - mówi Leszek Mellibruda, psycholog biznesu
Rz: Z okazji Dnia Niepodległości w USA przeprowadzono ranking na najbardziej patriotyczną markę. Wygrał Jeep. A w Polsce mamy patriotyzm markowy?
Leszek Mellibruda: Patriotyzm niejedno ma imię, a ten po amerykańsku to trochę co innego niż patriotyzm po polsku. W wymiarze biznesowym widać to szczególnie. Są takie firmy, które akcentują w reklamach swoją polskość, co mogłoby sugerować, że są bardziej patriotyczne od innych sieciowych firm,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta