Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobre emocje wygrywają w reklamie

09 lipca 2013 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Reklamy Prince Polo lubi 39 proc., a spot Coca-Coli 35 proc. badanych
źródło: Rzeczpospolita
Reklamy Prince Polo lubi 39 proc., a spot Coca-Coli 35 proc. badanych
źródło: Rzeczpospolita

Najwięcej dobrych not zebrały od widzów telewizyjne spoty Prince Polo, Coca-Coli i Playa. A najlepiej zapamiętali oni kampanie Playa i Orange.

Dom mediowy Lowe Media (d. PanMedia Western) zbadał, które spoty reklamowe emitowane w kwietniu we wszystkich kanałach telewizyjnych w Polsce  najbardziej spodobały się widzom. Pod uwagę wzięto  nowe kampanie reklamowe.

– Wyniki rankingu trochę nas zaskoczyły. Okazuje się, że Polacy lubią reklamy ciepłe i emocjonalne. Najczęściej wskazywanym spotem okazał się film reklamujący Prince Polo. To wizerunkowa reklama utrzymana właśnie w takiej tonacji. Drugie miejsce zajęła bardziej rzeczowa, bo prosprzedażowa reklama Coca-Coli, czyli także lubianej i akceptowanej przez klientów marki – wylicza Paweł Jagiełło, dyrektor ds. kampanii zintegrowanych w Lowe Media.

Lubiana nie znaczy najczęściej pokazywana

Telewizyjny spot reklamujący Prince Polo pt. „Ma w sobie to coś" wskazało jako ulubiony 39 proc....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9582

Wydanie: 9582

Spis treści
Zamów abonament