Dobre emocje wygrywają w reklamie
Najwięcej dobrych not zebrały od widzów telewizyjne spoty Prince Polo, Coca-Coli i Playa. A najlepiej zapamiętali oni kampanie Playa i Orange.
Dom mediowy Lowe Media (d. PanMedia Western) zbadał, które spoty reklamowe emitowane w kwietniu we wszystkich kanałach telewizyjnych w Polsce najbardziej spodobały się widzom. Pod uwagę wzięto nowe kampanie reklamowe.
– Wyniki rankingu trochę nas zaskoczyły. Okazuje się, że Polacy lubią reklamy ciepłe i emocjonalne. Najczęściej wskazywanym spotem okazał się film reklamujący Prince Polo. To wizerunkowa reklama utrzymana właśnie w takiej tonacji. Drugie miejsce zajęła bardziej rzeczowa, bo prosprzedażowa reklama Coca-Coli, czyli także lubianej i akceptowanej przez klientów marki – wylicza Paweł Jagiełło, dyrektor ds. kampanii zintegrowanych w Lowe Media.
Lubiana nie znaczy najczęściej pokazywana
Telewizyjny spot reklamujący Prince Polo pt. „Ma w sobie to coś" wskazało jako ulubiony 39 proc....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta