Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklamy dopasowują się do nas

09 lipca 2013 | Druga strona | Agnieszka Kalinowska
źródło: archiwum prywatne

Rozmowa z 
Jerzym Rosińskim, psychologiem reklamy z Uniwersytetu Jagiellońskiego

Z badań wynika, że Polakom najbardziej podoba się reklama Prince Polo. Czy to znaczy, że wciąż podobają się nam tradycyjne reklamy?

Jerzy Rosiński: Opisywany w podręcznikach świat reklamy powoli się kończy. Marketing z lat 70., gdzie czołową rolę odgrywają reklamy telewizyjne, odchodzi do lamusa. Prym wiedzie dziś reklama internetowa czy reklama mobilna, taka, którą mamy w telefonach komórkowych czy tabletach....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9582

Wydanie: 9582

Spis treści
Zamów abonament