Reklamy dopasowują się do nas
Rozmowa z Jerzym Rosińskim, psychologiem reklamy z Uniwersytetu Jagiellońskiego
Z badań wynika, że Polakom najbardziej podoba się reklama Prince Polo. Czy to znaczy, że wciąż podobają się nam tradycyjne reklamy?
Jerzy Rosiński: Opisywany w podręcznikach świat reklamy powoli się kończy. Marketing z lat 70., gdzie czołową rolę odgrywają reklamy telewizyjne, odchodzi do lamusa. Prym wiedzie dziś reklama internetowa czy reklama mobilna, taka, którą mamy w telefonach komórkowych czy tabletach....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta