Oszczędzamy, ale nie na gadżetach
Polacy planują w tym roku ograniczać wzrost wydatków. Mimo to wielu chce kupić tablet czy smartfon.
Sprzedawcy sprzętu elektronicznego w ostatnich latach nie mieli powodów do zadowolenia. I mogą nie mieć nadal. Według firmy Euromonitor International co najmniej do 2017 r. rynek ma tracić na wartości ok. 4 proc. rocznie.
Jednak są kategorie sprzętu, które na przekór rynkowi zyskują, i to dwucyfrowo. Tradycyjnie należą do nich telewizory. Ostatnio dołączyły również smartfony oraz tablety. Coraz większe nimi zainteresowanie wymusza na firmach całkowite odwrócenie podejścia do klienta.
Tablet dla każdego
Z badania przeprowadzonego w 12 krajach na potrzeby raportu L'Observatoire Cetelem wynika, że w 2013 r. 21 proc. Polaków chce kupić tablet. – Motorem wzrostu rynku są cyfryzacja, która jeszcze niedawno...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta