Inwestor lubi konkrety
Projekt biznesowy | Prezentacja projektu przed inwestorami to kluczowy moment w staraniach o pozyskanie finansowania. Od jej przebiegu zależy, czy inwestorzy zainteresują się przedsięwzięciem, rozpoczną negocjacje i w efekcie zaangażują się w projekt. Jak ustrzec się przed popełnianiem błędów?
Jak twierdzą Szymon Kurzyca i Maciej Strzębicki – eksperci prowadzący warsztaty dla uczestników konkursu Zacznij. biz, jednym z najczęściej popełnianych błędów jest niezrozumienie celu prezentacji. Tym celem nie jest wytłumaczenie inwestorom sposobu działania naszego produktu czy technologii, nie chodzi też o przekazanie wszystkich informacji o naszym projekcie.
Najważniejszym celem jest zainteresowanie inwestorów tematem i przekonanie ich, że warto z nami dalej rozmawiać. Prezentację powinniśmy więc traktować jak produkt, który chcemy sprzedać naszym odbiorcom – inwestorom.
Odpowiadać potrzebom odbiorcy
Prezentacja, jak każdy produkt, musi przede wszystkim odpowiadać potrzebom odbiorców. Musi podkreślać informacje ważne z punktu widzenia inwestora, przekonać, że nasz pomysł odniesie sukces na rynku i przyniesie oczekiwany zwrot inwestycji. Musi przyciągać uwagę, operować jasnym, zrozumiałym językiem...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta