Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA

Popularne są branże, które zaspokajają podstawowe potrzeby

26 września 2013 | Pomysł na biznes
źródło: Rzeczpospolita

Rozmowa | Piotr Kaczmarek-Kurczak z Akademii Leona Koźmińskiego

Jak zmniejszyć w czasach spowolnienia ryzyko niepowodzenia swojego biznesu? Czy zostanie franczyzobiorcą może w tym pomóc?

Piotr Kaczmarek-Kurczak: Franczyza zawsze pomaga, bo jest sprawdzonym systemem pod warunkiem, że bierzemy go od znanego, sprawdzonego franczyzodawcy, a nie początkującego. W większości przypadków franczyzodawcy mają wyrobioną markę, mają swoich klientów, którzy ufają tej marce, większość systemów franczyzowych oferuje produkty klasyczne, znane na rynku i w miarę odporne na spadki popytu. Franczyzobiorcy nie muszą walczyć o wyrobienie sobie marki, chociaż wciąż muszą walczyć o przyciągnięcie klienta do konkretnego punktu. Wciąż muszą mieć kapitał i to czasem znaczny. Zasada jest prosta - im bardziej znana sieć franczyzowa o dobrej reputacji, renomie i sporej gwarancji sukcesu - tym wyższy wkład własny jest oczekiwany. Wynika to też z opłat licencyjnych....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
POPRZEDNI ARTYKUŁ Z WYDANIA NASTĘPNY ARTYKUŁ Z WYDANIA
Wydanie: 9649

Wydanie: 9649

Spis treści

Media planet

Zamów abonament