„Rz” na czele rankingu sprzedaży e-wydań
„Rz” sprzedawała w sierpniu ponaddwukrotnie więcej elektronicznych wydań niż przed rokiem i najwięcej wśród ogólnopolskich gazet ogólnotematycznych.
Sprzedaż e-wydań „Rz" w sierpniu wyniosła 9,75 tys. egz., wobec 4,14 tys. egz. rok wcześniej, i była najwyższa wśród pięciu ogólnopolskich gazet, wynika z najnowszych danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
To kolejny miesiąc, gdy „Rz" jest liderem sprzedaży cyfrowych wydań. Tytuł odnotował także najwyższy w grupie ogólnopolskich dzienników wzrost sprzedaży tego rodzaju egzemplarzy. „Wzrostowy trend sprzedaży w tym kanale jest zgodny ze strategią firmy. Spółka pracuje obecnie nad ofertą prenumeraty na rok 2014, która zapewni dalszy wzrost tej kategorii dystrybucji treści" – podała w komunikacie wydająca tytuł spółka Gremi Business Communication.
Za „Rz" uplasowała się konkurencja: „Dziennik Gazeta Prawna", który sprzedawał w sierpniu średnio 9,05 tys. e-wydań (wzrost rok do roku o 26 proc.), „Gazeta Wyborcza" z wynikiem 1,71 tys. egz. (spadek o 14,75 proc.) oraz bulwarowy „Fakt", który sprzedał 160 egz. elektronicznych wydań (ponaddwukrotnie więcej niż przed rokiem).
—ele