Konsument nie zrozumie sprzedawcy
Rozmowa: Aleksandra Jaworska-Surma, ekspert w dziedzinie marketingu
Rz: Trwa spór o zakaz handlu w niedziele. Zwolennicy twierdzą, że zakupy można robić każdego innego dnia, przeciwnicy, że nie mają czasu. A w rzeczywistości?
Aleksandra Jaworska-Surma: Odpowiem na to pytanie z perspektywy postaw konsumentów. Głosy mówiące o tym, że można robić zakupy w każdy inny dzień, a nie w niedzielę, to często głosy ludzi, którzy w niedziele pracują. Wizyta w centrum handlowym to nie są tylko sprawunki, z czym można się uporać w inny dzień. Trzeba pamiętać, że tempo życia wzrosło i ludzie nie zawsze mają czas na to, by w tygodniu...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta