10 milionów i wciąż rośnie
rozmowa | Bartosz Dobrzyński, szef marketingu Play
Muszę przyznać, że jestem zaskoczony, że Play ma już 10 milionów klientów. Kilka lat temu wydawało się to nieprawdopodobne.
Bartosz Dobrzyński: W 2007 czy 2008 być może brzmiało to abstrakcyjnie, ale ostatnie lata pokazywały bardzo dynamiczny wzrost Playa i wszyscy się tego spodziewali. Jesteśmy przecież najszybciej rozwijającym się operatorem w kraju, a kto wie, czy nie w całej Europie. Proszę choćby spojrzeć na ostatni raport wartości marki Play według szacunku „Rzeczpospolitej". Rok w rok Play jest coraz wyżej w rankingu. Jak pokazują badania, nasi klienci są zadowoleni z tego, co im oferujemy, a to stanowi motor naszego wzrostu.
Celebryci pomogli?...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta