Moda na sushi może przynieść zyski
Mój biznes | Premium Food Restaurants chce otwierać nowe lokale. Przekonuje, że w czasie spowolnienia dobrze mogą sobie radzić nie tylko fast foody.
katarzyna kucharczyk
Właściciel sieci orientalnych lokali rozpoczął swój biznes w 2003 r. przy ulicy Żelaznej w Warszawie, kiedy to Marek Tymiński otworzył pierwszą restaurację pod marką 77 Sushi. – Wkrótce stała się ona kultowym miejscem dla fanów sushi. Lokal po roku zaczął przynosić zyski, dlatego postanowiliśmy otwierać kolejne punkty na terenie całej Polski – wspomina Aleksandra Tymińska, szefowa i akcjonariuszka Premium Food Restaurants.
Kilka lat temu zapadła decyzja o wprowadzeniu spółki na NewConnect. Jej debiut odbył się pod koniec 2008 r. W pierwszym dniu notowań akcje zdrożały o ponad 20 proc., a pozyskane w ofercie prywatnej pieniądze pomogły rozwijać biznes.
Koszty otwarcia obniżają zyski
Obecnie Premium Food ma 12 lokali 77 Sushi. Nie zamierza na tym poprzestać. – Jesteśmy w trakcie uruchamiania restauracji pod nowym brandem w centrum Warszawy. Planujemy otwarcie na początku 2014 r. Nieustannie staramy się pozyskiwać nowe lokalizacje – podkreśla Tymińska. Nie wyklucza też przejęć innych sieci gastronomicznych. Na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta