Pacjent traktowany jak klient
Konkurs | Prywatne firmy działające na rynku świadczeń medycznych w Polsce inwestują w rozwiązania korzystne dla pacjentów.
piotr mazurkiewicz
Wśród zgłoszonych rozwiązań wpływających na poprawę jakości obsługi klientów prezentujemy już drugie pochodzące od sieci prywatnych placówek medycznych. Widać więc, że na rynku, na którym państwowy monopolista w postaci Narodowego Funduszu Zdrowia nie interesuje się poziomem zadowolenia ze świadczonych usług, prywatni konkurenci ustawiają sobie wysoko poprzeczkę.
Do konkursu „Klient zobowiązuje" przyjmujemy zgłoszenia od firm, które w ostatnich latach wprowadziły korzystne z punktu widzenia ich klientów rozwiązania. Partnerami akcji są Getin Bank, Pracodawcy RP, Krajowa Izba Gospodarcza oraz Stowarzyszenie Konsumentów Polskich.
Spółka Lux Med, dysponująca siecią 143 placówek,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta