Polska reklama zacznie rosnąć
W tym roku wydatki reklamowe firm skurczą się jeszcze o 5,6 proc., ale w przyszłym według sieci domów mediowych ZenithOptimedia mają już szansę lekko wzrosnąć.
W przyszłym roku polski rynek reklamy będzie wart niecałe 6,5 mld zł, o 1,4 proc. więcej niż w tym – przewidują analitycy ZOG. – Optymistyczne sygnały płyną zarówno ze stopniowo przyspieszającej gospodarki, jak i ze strony reklamodawców. Większość ankietowanych przez nas klientów planuje w przyszłym roku utrzymanie swoich budżetów reklamowych na poziomie zbliżonym do tegorocznego lub ich zwiększenie – komentuje Monika Bronowska, prezes ZOG Polska. Jak dodaje, ZOG...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta