Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Niestaranna usługa bez zapłaty

27 grudnia 2013 | Prawo | LKS

Jeśli pralnia nie dopierze lub nie wyczyści przyjętej garderoby, klient może oczekiwać zwrotu ceny, którą z góry uiścił.

Jako profesjonalny zakład pralnia ma obowiązek ustalić, czy zdoła prawidłowo wykonać usługę. Jeśli widzi, że zabrudzenia na ubraniu są zbyt duże lub za trudne do usunięcia, to nie powinna ich przyjmować. Dodatkowo powinna o tym poinformować klienta. Skoro zaś przyjęła – powinna usługę wykonać najlepiej, jak potrafi.

Klient zostawiający ubranie jest gotów zapłacić za usługę, ale dopiero wtedy, gdy zostanie ona wykonana prawidłowo. Jeśli pralnia nie wywiąże się ze swojego zobowiązania, klient ma prawo oczekiwać...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9724

Wydanie: 9724

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament