Fryzjer się nie spisał, będą poprawki
Gdy strzyżenie, farbowanie lub uczesanie nie zostało wykonane prawidłowo, klient ma prawo do poprawki lub zwrotu pieniędzy.
Źle zrobiona fryzura jest wystarczającym powodem, by humor opuścił nas jeszcze przed balem sylwestrowym. Nie wszystko jednak stracone, bo fryzjer ma w stosunku do klienta określone obowiązki. Fryzjer ma wykonać usługę, a klient za nią zapłacić. Gdy fryzjer nie dotrzyma swojej części umowy, klient może zmodyfikować swoją część.
Trzeba jednak pamiętać, że fryzjer będzie odpowiadał jedynie za te niezgodności, których klient nie mógł...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta