Jak skutecznie dotrzeć do kuriera
Konkurs | Do akcji „Klient zobowiązuje" firma DPD zgłosiła nowy sposób ustalania terminów dostaw przesyłek.
piotr mazurkiewicz
W tym roku, według szacunków firmy Boston Consulting Group, Polacy wydadzą na zakupy internetowe już 31 mld zł. W niektórych branżach nawet 30 proc. paczek nabywcy wolą odbierać samodzielnie, choćby w punktach sprzedaży czy lokalach przeznaczonych wyłącznie do odbioru – jak np. sklep internetowy Merlin.
Jednak nawet takie przesyłki ktoś musi tam od sprzedawcy dostarczyć, nie mówiąc już o zdecydowanej większości, które wprost od sprzedawcy trafiają do klienta końcowego za pośrednictwem choćby firm kurierskich.
Paczka niemal dokładnie na czas
Gdy przychodzi do ustalania szczegółów, pojawia się problem, ponieważ termin pasujący obydwu stronom to z reguły poważne wyzwanie.
Aby tego uniknąć, firma DPD rok temu wprowadziła dla klientów usługę Predict, którą prezentujemy jako zgłoszenie do drugiej edycji konkursu „Klient zobowiązuje".
„Daje ona możliwość decydowania odbiorcy, kiedy przesyłka ma być...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta