Avon walczy o klientki sklepów
Kosmetyki. Potentat bezpośredniej sprzedaży kosmetyków od Polski zaczyna swój plan rozwoju firmowych salonów.
– Polska jest dla Avonu 11. co do wielkości rynkiem w skali światowej. W segmencie sprzedaży bezpośredniej jesteśmy liderem, osiągając 40 proc. udziału w rynku – podkreśla Oksana Zharkova, dyrektor generalna Avon Cosmetics na Polskę, Finlandię i kraje bałtyckie. Zaznacza, że dobre wyniki spółki na polskim rynku, gdzie sprzedaż Avonu rośnie szybciej niż obroty całej branży kosmetycznej, oraz...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta