Wojna na marki, czyli rewolucja w wędlinach
Żywność | Szybko ubywa firm mięsnych, które walczą o konsumentów wyłącznie niską ceną.
Beata Drewnowska
Polacy przyzwyczaili się już do reklam sieci komórkowych, banków czy leków. Do grona produktów, które promują się na potęgę, dołączyły w ostatnim czasie wędliny, na które wydajemy 14,5 mld zł rocznie. Od stycznia do października 2014 r. branża mięsna przeznaczyła na reklamy prawie 109,5 mln zł – wynika z połączonych danych firm badawczych AGB Nielsen i Kantar Media. To aż 80 proc. więcej niż w tym samym czasie przed rokiem.
Szturm kabanosów
– Rosnąca konkurencja wśród producentów wyrobów mięsnych, a także rozwój sieci dyskontowych oraz super- i hipermarketów rodzi potrzebę budowania silnych i rozpoznawalnych marek – mówi Beata Korab-Białobrzeska, członek zarządu Zakładów Mięsnych Henryk Kania. – Najskuteczniejszym narzędziem do budowania wizerunku są media o dużym zasięgu. Dlatego wydatki na reklamy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta