Szary żabot togi i szara rzeczywistość
Samorząd doradców podatkowych stara się o zwiększenie prestiżu zawodu, ale napotyka opór... własnego środowiska.
Obradujący rok temu zjazd doradców podatkowych nakreślił ambitny plan na czteroletnią kadencję nowych władz. Miała wystartować kampania promocji zawodu i wzmacniania jego prestiżu. Na związaną z tym nową strategię działań komunikacyjnych przeznaczono 1,5 mln zł. Wzmocnienie wizerunku miało nastąpić m.in. poprzez wprowadzenie togi dla doradców występujących w sądach. Zjazd postulował też rozszerzenie uprawnień doradców o sprawy karne skarbowe oraz dotyczące prawa pracy i ubezpieczeń społecznych. Niestety, większość z tych postulatów na razie pozostaje na papierze. Dlaczego?
– O większości z tych spraw dyskutujemy na posiedzeniach Krajowej Rady Doradców Podatkowych, w niektórych mamy już postęp. Dostajemy jednak sygnały, że takim...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta