Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Marketingowa wiosna telekomów

17 kwietnia 2015 | Ekonomia
Z usług pod marką Orange korzystają klienci w 32 krajach
źródło: Rzeczpospolita
Z usług pod marką Orange korzystają klienci w 32 krajach

Najwięksi operatorzy telekomunikacyjni ruszyli z nowymi kampaniami. Orange odświeża markę.

Urszula Zielińska

W mijającym tygodniu niemal każdy z dużych operatorów telekomunikacyjnych prezentował nowości w ofercie. W poniedziałek Netia zapowiedziała start kampanii telewizyjnej z nagrywarką w roli głównej. We wtorek T-Mobile ogłosił start nowej kampanii marki Heyah, która zmieniła profil na internetowy. W czwartek ten sam telekom wprowadził nowe taryfy mix i pre-paid, a Play zaanonsował pojawienie się na półce (cenowo wysokiej) nowego modemu mobilnego internetu 4G.

Odmłodzony brand

W końcu zmiany związane z globalną kampanią wizerunkową grupy przedstawił w czwartek Orange Polska. Jak poinformował Bruno Duthoit, prezes Orange Polska, operator przeznaczył 7 mln zł na kampanię wizerunkową związaną z globalnym projektem i towarzyszącą jej promocję nowych pakietów usług. Zastrzegł, że nie oznacza to wzrostu tegorocznych wydatków marketingowych grupy. O planach przycięcia reklamowego kurka słychać natomiast w T-Mobile....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10118

Wydanie: 10118

Spis treści
Zamów abonament