Marketingowa wiosna telekomów
Najwięksi operatorzy telekomunikacyjni ruszyli z nowymi kampaniami. Orange odświeża markę.
Urszula Zielińska
W mijającym tygodniu niemal każdy z dużych operatorów telekomunikacyjnych prezentował nowości w ofercie. W poniedziałek Netia zapowiedziała start kampanii telewizyjnej z nagrywarką w roli głównej. We wtorek T-Mobile ogłosił start nowej kampanii marki Heyah, która zmieniła profil na internetowy. W czwartek ten sam telekom wprowadził nowe taryfy mix i pre-paid, a Play zaanonsował pojawienie się na półce (cenowo wysokiej) nowego modemu mobilnego internetu 4G.
Odmłodzony brand
W końcu zmiany związane z globalną kampanią wizerunkową grupy przedstawił w czwartek Orange Polska. Jak poinformował Bruno Duthoit, prezes Orange Polska, operator przeznaczył 7 mln zł na kampanię wizerunkową związaną z globalnym projektem i towarzyszącą jej promocję nowych pakietów usług. Zastrzegł, że nie oznacza to wzrostu tegorocznych wydatków marketingowych grupy. O planach przycięcia reklamowego kurka słychać natomiast w T-Mobile....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta