Samoobsługowe telekomy
Strategie | Przy okazji odświeżania marki w ciągu kilkunastu miesięcy zmieni się część salonów Orange Polska.
Liczba salonów firm telekomunikacyjnych w ostatnich kilku latach szybko się kurczy. Szukają one oszczędności, wykorzystując jednocześnie fakt, że internet jest coraz popularniejszym narzędziem zakupowym.
– W przyszłym roku będziemy dalej optymalizować liczbę salonów, ale też stopniowo przekształcać je w e-salony, gdzie klienci za pomocą różnych aplikacji będą mogli sami korzystać z systemu samoobsługowego – mówił „Rzeczpospolitej" w grudniu Bruno Duthoit, prezes Orange Polska. Najwyraźniej wiedział już, co znajdzie się w kilkuletniej strategii globalnej grupy Orange.
Ogłoszono ją we Francji w marcu, a w poniedziałek w ramach kampanii odświeżenia marki, a także zmian zachodzących w sieci sprzedaży: w sklepach, na infoliniach i stronach internetowych, Orange otworzył pierwszy w Polsce, a drugi w Europie e-salon.
Nauka samodzielności
Tzw. smart store to oparty na technologiach bezprzewodowych sklep, który ma zachęcać klientów...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta