Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama natywna rośnie mimo wątpliwości, jakie budzi

22 lipca 2015 | Ekonomia
Reklama natywna w USA
źródło: Rzeczpospolita
Reklama natywna w USA

Wielka Brytania i USA mają reguły. Po debacie nad kontrowersyjną formą reklamy - w Polsce wywołaną parówkami Orlenu - zasady ustalają nasi eksperci od Internetu.

Reklama natywna ma być idealnie wtopiona w naturalne treści mediów i do nich „pasująca". Sięgają po nią Internet, prasa oraz telewizja. Ale we wszystkich tych mediach jej wykorzystanie budzi gorące emocje, bo - jako nieoznaczona - może udawać normalne, dziennikarskie treści.

Ponieważ w sieci jej wykorzystanie zaszło najdalej, wielkie cyfrowe rynki zostały zmuszone do stworzenia ram dla takiej formy promocji. Wskutek tych działań - jak wynika z najnowszych badań AdYouLike - w Wielkiej Brytanii większość (63 proc.) agencji mediowych planujących kampanie reklamowe firm uważa ten rynek za przyzwoicie uregulowany i planuje przeznaczyć na takie formy promocji aż 18 proc. budżetów na reklamę w sieci. W roku 2016 r. ten odsetek wzrośnie do 26...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10198

Wydanie: 10198

Spis treści
Zamów abonament