Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Polska została doceniona za budowanie wizerunku

22 lipca 2015 | Ekonomia
Słabą stroną Polski wg raportu jest nieumiejętność promowania bogatej historii i kultury kraju
autor zdjęcia: Marta Bogacz
źródło: Fotorzepa
Słabą stroną Polski wg raportu jest nieumiejętność promowania bogatej historii i kultury kraju

Mistrzem pozytywnego postrzegania jest Wielka Brytania.

Ni­na

Suf­f­czyń­ska­-Ha­ła­buz

Ran­king „The Soft Po­wer 30", przy­go­to­wa­ny przez Fa­ce­bo­oka i Por­t­land Com­mu­ni­ca­tions, wzbu­dził na Wy­spach sen­sa­cję. Do te­go stop­nia, że „The Eco­no­mist" po­świę­cił mu ca­ły ar­ty­kuł.

Kon­cep­cję soft po­wer, czy­li „mięk­kiej si­ły", opra­co­wał Jo­seph Nye, świa­to­wej sła­wy spe­cja­li­sta od teo­rii sto­sun­ków mię­dzy­na­ro­do­wych. Nye wska­zał, że w re­la­cjach mię­dzy pań­stwa­mi zna­cze­nie ma nie tyl­ko si­ła mi­li­tar­na – oprócz zdol­no­ści...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10198

Wydanie: 10198

Spis treści
Zamów abonament