Innowacyjność to podstawa
Andrzej Sowiński | Segment tabletów i notebooków ma przed sobą ciekawą przyszłość – uważa dyrektor Lenovo Poland.
Rz: W tym roku mija dziesiąta rocznica działania Lenovo zarówno na świecie, jak i w Polsce. Jak wasza grupa się zmieniła przez minioną dekadę?
Andrzej Sowiński: Można śmiało powiedzieć, że dziesięć lat Lenovo to historia branży IT w pigułce.
Firma Lenovo w ciągu ostatniego dziesięciolecia przeszła drogę od produkującego komputery PC przedsiębiorstwa o obrotach rzędu 3 miliardów dolarów, które przejęło legendarną markę ThinkPad, do statusu lidera technologicznego o obrotach na poziomie 39 miliardów dolarów, który w zeszłym roku przejął firmę Motorola Mobility i dział serwerów x86 IBM.
Jedną z najistotniejszych kwestii w branży IT jest innowacyjność produktów. Jak to wygląda w segmencie pecetów?
Innowacyjność to podstawa wszystkich działań Lenovo. Dzisiaj strategię tworzenia nowych urządzeń elektronicznych niewątpliwie stymuluje rozwój internetu. Można wymienić cztery aspekty, które zmienią sposób...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta