Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kluby zakupowe przestały kusić

31 lipca 2015 | Ekonomia
Handel internetowy już nie rośnie tak szybko
źródło: Rzeczpospolita
Handel internetowy już nie rośnie tak szybko

Na chwilę udało im się przejąć od serwisów zakupów grupowych rolę najszybciej rosnącego segmentu sprzedaży 
w internecie. Jednak już się wykruszają.

Piotr Mazurkiewicz

Internetowe kluby zakupowe bazowały na poczuciu elitarności. Bez zarejestrowania się nie można było nawet przejrzeć ich oferty. Wiele stosowało też nabór z polecenia: aby wejść do klubu, potrzebne było zaproszenie od klienta firmy.

Magia niedostępności zadziałała: zakupy w klubach robiły miliony klientów, szybko powstało ponad 30 takich serwisów. Większość stawiała na ofertę marek z wyższej półki: głównie ubrań, ale także butów, akcesoriów domowych czy kosmetyków w obniżonych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10206

Wydanie: 10206

Spis treści
Zamów abonament