Wiarygodność sprawdzana w internecie
Większość przedsiębiorców, zanim podejmie współpracę z inną firmą, szuka o niej informacji w sieci.
Rzetelna Firma zbadała, czym kierują się przedsiębiorcy w podejmowaniu bezpiecznych dla siebie decyzji biznesowych. Zapytała firmy, jakie ich zdaniem są atrybuty wiarygodności, a co wzbudza ich nieufność wobec potencjalnych kontrahentów.
Okazuje się, że największe zastrzeżenia budzą nieprzychylne opinie o firmie w internecie. Aż 64 proc. badanych (w jednoosobowych firmach wskaźnik ten wynosi aż 77 proc., a wśród średnich i dużych – 49 proc.) wskazuje, że negatywne komentarze na forach mogą ich odwieść od podpisania kontraktu z danym partnerem. Także brak jakichkolwiek informacji o firmie w internecie jest podstawą do zachowania ostrożności – 47 proc. wskazań i drugie miejsce na liście atrybutów nieufności.
Niedostateczna liczba informacji o firmie (np. brak danych o...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta