Gwiazdy w świecie kosmetyków
Z początkiem września wejdą na rynek preparaty do twarzy sygnowane przez aktorkę Krystynę Jandę.
Anita Błaszczak
To ma być rynkowy debiut na dużą skalę. We wrześniu pierwsza seria kosmetyków nowej marki Janda pojawi się w ponad tysiącu sklepów największej w Polsce sieci drogeryjnej Rossmann.
Marka, skierowana do dojrzałych kobiet. jest produktem spółki Krystyna Janda, którą znana aktorka i reżyserka utworzyła z doświadczonym menedżerem z branży kosmetycznej Jarosławem Cybulskim.
Więcej niż reklama
Oboje wspominają, że pomysł na wspólny brand sygnowany nazwiskiem Jandy zrodził się przed kilkoma laty, gdy gwiazda została „twarzą" jednej z linii kosmetyków Soraya – flagowej marki firmy Cederroth Polska (należy też do niej Dermika). Dyrektorem generalnym spółki był wówczas Jarosław Cybulski.
– Już wtedy stwierdziłem, że Krystyna Janda...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta