Polskie marki mają podbijać świat
gospodarka | Organizowany przez Ministerstwo Gospodarki „Dzień Przedsiębiorcy" zgromadził w poniedziałek przedstawicieli kilkuset firm.
Adam woźniak
W wydarzeniu na Stadionie Narodowym w Warszawie uczestniczyli także kierownicy Wydziałów Promocji, Handlu i Inwestycji, eksperci zaangażowani w promocję Polski oraz przedstawiciele instytucji i administracji. Głównym tematem było wpieranie działalności firm oraz ich międzynarodowej ekspansji.
W czasie dyskusji panelowych rozmawiano o efektach promocji polskiej gospodarki i przykładach stosowania dobrych praktyk. Uczestnicy paneli komentowali m.in. wysokość wydatków na promocje i organizację branżowych programów promocyjnych. Omawiano branże wymagające proeksportowego wsparcia i możliwości zwiększenia rozpoznawalności polskiej marki.
Jako przykład dobrego współdziałania na imprezach wystawienniczych została wskazana branża kosmetyczna. Dzięki współpracy zyskała lepszy efekt marketingowy. Przedsiębiorcy poprzez wzajemne wsparcie mają teraz większa siłę przebicia na zagranicznych rynkach. Przedsiębiorcy zwracali też uwagę, że wskazane...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta