Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Zakupy spożywcze w nocy nie są już wielką atrakcją

29 września 2015 | Ekonomia
Handel musi reagować na zachowania klientów
źródło: Rzeczpospolita
Handel musi reagować na zachowania klientów

Duże sklepy powoli odchodzą od modelu czynne 24h. Na rynku wciąż jednak działa dużo małych placówek całodobowych, głównie z alkoholem.

Zmiany w zachowaniach konsumentów już wymusiły zmiany w strategii choćby Tesco. Firma rozpoczęła reorganizację pracy swoich całodobowych sklepów w Wielkiej Brytanii, co tłumaczone jest nową, oszczędnościową strategią. Jednak równocześnie nowe podejście do tego formatu widać także w Polsce.

– Na początku bieżącego roku przeanalizowaliśmy korzystanie przez klientów z nocnych zakupów we wszystkich naszych hipermarketach otwartych 24 godziny na dobę. W marcu zmieniliśmy godziny otwarcia w sklepach, w których nocne zakupy nie były popularne wśród klientów – mówi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10256

Wydanie: 10256

Spis treści

Publicystyka, Opinie

Zamów abonament