Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Umacnianie pozycji na rynku krajowym

17 lutego 1997 | Ekonomia | DM

Intermoda SA

Umacnianie pozycji na rynku krajowym

Wrocławska Intermoda jest prawdopodobnie jedyną polską firmą odzieżową, która przygotowuje się do uzyskania w tym roku certyfikatu jakości według normy ISO 9001. Prezes zarządu firmy wyjaśnia, że certyfikat ten pozwoli szczegółowo unormować proces produkcji: od powstania wyrobu aż po jego wysyłkę do klienta.

Wrocławska Intermoda od 40 lat specjalizuje się w produkcji męskich ubrań, marynarek i spodni. Jeszcze w końcu lat 80. znana była wbranży przede wszystkim z szycia przerobowego (z powierzonych tkanin i dodatków) , głównie do USA i Niemiec. Do rodzimych sklepów trafiały jedynie odrzuty z eksportu i niewielkie serie przeznaczone dla klienta płacącego w złotówkach.

Dziś Intermoda ubiera rocznie 450 tys. mężczyzn w Polsce, Niemczech, USA i Wielkiej Brytanii. Jej ubiory można kupić w 26 sklepach firmowych w dużych miastach Polski (m. in. w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Bydgoszczy, Częstochowie, Chorzowie, Zielonej Górze) , a także w 17 stoiskach patronackich i hurtowniach. Oprócz tego Intermoda ma we Wrocławiu własny dom handlowy, gdzie swoje wyroby sprzedają także inni znani polscy producenci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 997

Spis treści
Zamów abonament