Co zabija najmniejsze sklepy w Polsce
Małe, tradycyjne sklepiki znikają z polskich ulic – co rok jest ich mniej o kilka tysięcy. Ale drobni przedsiębiorcy-handlowcy nie są wcale skazani na zagładę i oddanie pola przede wszystkim ekspansywnym sieciom dyskontów. Muszą jednak odważniej reagować na rynkowe trendy.
Małe sklepiki stały się główną ofiarą transformacji branży handlowej. Choć z roku na rok jest ich coraz mniej, to wciąż – przynajmniej liczbowo – dość potężny segment rynku. Z danych firmy Euromonitor International wynika, że w 2015 r. w Polsce sprzedażą żywności zajmowało się ok. 137,6 tys. sklepów, z czego ponad...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta