Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Co zabija najmniejsze sklepy w Polsce

01 lutego 2016 | Ekonomia
źródło: Rzeczpospolita

Małe, tradycyjne sklepiki znikają 
z polskich ulic – co rok jest ich mniej 
o kilka tysięcy. Ale drobni przedsiębiorcy-handlowcy nie są wcale skazani na zagładę i oddanie pola przede wszystkim ekspansywnym sieciom dyskontów. Muszą jednak odważniej reagować 
na rynkowe trendy.

Małe sklepiki stały się główną ofiarą transformacji branży handlowej. Choć z roku na rok jest ich coraz mniej, to wciąż – przynajmniej liczbowo – dość potężny segment rynku. Z danych firmy Euromonitor International wynika, że w 2015 r. w Polsce sprzedażą żywności zajmowało się ok. 137,6 tys. sklepów, z czego ponad...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10358

Wydanie: 10358

Spis treści
Zamów abonament