Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jak sprzedać mieszkanie na papierze

16 maja 2016 | Nieruchomości | Aneta Gawrońska
Żoliborz Artystyczny w Warszawie. Na wszystkich wizualizacjach osiedli firmy Dom Development jest pies
źródło: mat. inwestora
Żoliborz Artystyczny w Warszawie. Na wszystkich wizualizacjach osiedli firmy Dom Development jest pies

Wielu klientów wybiera konkretne mieszkanie na podstawie wizualizacji.

Budynek, kilka drzew, ładny samochód, spacerująca rodzina. To standardowy obrazek na wizualizacjach osiedli. Wiele tu się wymyślić nie da – mówi Marcin Krasoń, analityk Home Brokera. – Na wizualizacjach firmy deweloperskie zwykle pomijają nieciekawe szczegóły. Nie zobaczymy brzydkiego bloku w sąsiedztwie czy też ruchliwej drogi. Nie będzie też samolotów nad osiedlem – zauważa.

Ale jak mówi Krasoń, deweloperzy starają się jednak nie przesadzać z marketingiem. Jeśli na osiedlu nie ma np. jeziorka, to go raczej nie umieszczą na obrazku. – Rzeczywistość jest po prostu upiększana. Istniejące i planowane budynki są poprawiane – mówi analityk Home Brokera. – Część firm chce jednak zaproponować coś więcej. Oferują np. wirtualny spacer po inwestycji. Jedni deweloperzy szykują zwykłe wizualizacje 3D, drudzy – spacer z możliwością odwiedzenia także wnętrz nieruchomości. Sprzedać coś, czego jeszcze nie ma, to nie jest prosta sztuka, więc firmy nie szczędzą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10446

Wydanie: 10446

Spis treści

Dobra Firma

Zamów abonament