Coccodrillo chce skorzystać na 500+
CDRL, właściciel dziecięcej marki odzieżowej Coccodrillo, liczy na efekt rządowego programu i wzrost sprzedaży.
– Blisko 9-proc. wzrost przychodów w polskich sklepach z I kwartału jest w naszym zasięgu i nas zadowala. Spory wkład będzie też miała nasza działalność w internecie, do której przykładamy dużą wagę – mówi Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Wielkopolska firma liczy, że przynajmniej częściowo skorzysta na programie 500+, który ruszył w kwietniu i może zwiększyć dochody...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta