Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Sonda: Jak galerie handlowe komunikują się z klientami

27 maja 2016 | Nieruchomości
Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada
źródło: materiały prasowe
Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada
źródło: materiały prasowe
Magdalena Plichta, dyrektor Atrium Targówek
źródło: materiały prasowe
Magdalena Plichta, dyrektor Atrium Targówek

Klientami centrów handlowych są coraz częściej przedstawiciele pokolenia Y, 
którzy chcą być stale online.

Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada

Klientami centrów handlowych są coraz częściej przedstawiciele pokolenia Y, którzy chcą być stale online. W stołecznym Atrium Promenada jest to możliwe dzięki bezpłatnemu Wi-Fi. Rozbudowując obiekt, wprowadziliśmy strefy odpoczynku, w których można ładować urządzenia mobilne.

Uruchomiliśmy też multimedialny punkt informacyjny, w którym można nieodpłatnie skorzystać z internetu dostępnego w tabletach. Ważnym narzędziem komunikacji jest intuicyjna strona internetowa, dostępna w wersji mobilnej. Za jej pośrednictwem można zapisać się do newslettera, z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10455

Wydanie: 10455

Spis treści
Zamów abonament