Sonda: Jak galerie handlowe komunikują się z klientami
Klientami centrów handlowych są coraz częściej przedstawiciele pokolenia Y, którzy chcą być stale online.
Agata Szczęsna, dyrektor Atrium Promenada
Klientami centrów handlowych są coraz częściej przedstawiciele pokolenia Y, którzy chcą być stale online. W stołecznym Atrium Promenada jest to możliwe dzięki bezpłatnemu Wi-Fi. Rozbudowując obiekt, wprowadziliśmy strefy odpoczynku, w których można ładować urządzenia mobilne.
Uruchomiliśmy też multimedialny punkt informacyjny, w którym można nieodpłatnie skorzystać z internetu dostępnego w tabletach. Ważnym narzędziem komunikacji jest intuicyjna strona internetowa, dostępna w wersji mobilnej. Za jej pośrednictwem można zapisać się do newslettera, z...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta