Unia chce zmienić prawo dla mediów
Więcej swobody w emitowaniu reklam telewizyjnych, ale i nowe obowiązki dla serwisów wideo w sieci.
magdalena lemańska
Zmiany w dyrektywie audiowizualnej zapowiedziane w środę przez Komisję Europejską to kolejny krok w kierunku stworzenia jednolitego rynku cyfrowego (JRC). – Zmieniona dyrektywa wzmacnia propagowanie europejskiej różnorodności kulturowej, gwarantuje niezależność audiowizualnych organów regulacyjnych, a także przyznaje nadawcom większą elastyczność w zakresie reklam – twierdzi Komisja.
Elastyczne reklamy
Planowane zmiany zakładają m.in., że platformy VoD (wideo na żądanie) w sieci będą mieć obowiązek...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta