Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Czego korporacje uczą młodych ludzi

14 września 2016 | Ekonomia

Bartłomiej Piwnicki dyrektor zarządzający firmy doradczej UBP Consulting z wieloletnim doświadczeniem w rekrutacji specjalistów

Większość młodych ludzi pytanych, w jakiej firmie chcieliby rozpocząć swoją karierę zawodową, bez zastanowienia odpowiada, że w międzynarodowej korporacji. Zazwyczaj ich argumenty są proste: światowe standardy, możliwość obcowania z międzynarodowym środowiskiem i rozbudowane programy rozwojowe. Według nich polskie firmy nie zapewniają rozwoju, a do tego później źle wyglądają w CV.

Czy jednak korporacje to faktycznie taki mały raj na ziemi dla młodych?

Zacznę od tego, że korporacje są dość bezosobowymi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10548

Wydanie: 10548

Spis treści
Zamów abonament