Wideo z sieci rośnie w siłę
Za pięć lat liczba abonentów wideo w internecie sięgnie 428 mln. Najwięcej będzie ich miał Netflix, ale umocni się też jego główny rywal – Amazon. magdalena lemańska
Za pięć lat liczba abonentów płacących co miesiąc za usługi wideo online na świecie sięgnie 428 mln. To dwukrotnie więcej niż na koniec ubiegłego roku – prognozuje Digital TV Research. Wpływy z takich usług sięgną aż 32 mld dol. (w tym roku wyniosą 17,5 mld dol.).
Prawie jedna trzecia klientów takich usług za pięć lat pochodzić będzie z USA. Tylko Netflix ma mieć 120 mln klientów (na koniec III kw. tego roku miał globalnie ponad 83 mln płacących klientów).
Ponad tysiąc godzin nowości w Netfliksie
Zdaniem Simona Murraya, głównego analityka Digital TV Research, Netflix ma gigantyczny atut w postaci podpisanych 79 umów o partnerstwo dystrybucyjne z operatorami płatnych telewizji i telekomunikacyjnymi w 44 krajach. W ramach porozumienia zawartego z Liberty...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta