Właściciel Reserved przyspiesza inwestycje
O 60 proc. więcej niż w 2016 roku zainwestuje grupa LPP. Sieci tradycyjnych sklepów wciąż rozwijają też inne firmy. Urszula Zielińska
Firmy odzieżowe są podzielone. Część uważa, że ich rozwój poprzez otwieranie nowych sklepów stacjonarnych nie ma już sensu. Część – przede wszystkim marki odzieżowe i obuwnicze ze średniej i niskiej półki cenowej – przeciwnie.
440 mln zł w rok
Zwolennikiem ekspansji sieci sklepów jest Grupa LPP, która w czwartek przedstawiła nowe plany inwestycyjne dla marek Reserved, House, Mohito czy Sinsay, pod którymi oferuje przystępną cenowo odzież. Jak poinformowali przedstawiciele zarządu firmy, w tym roku jej nakłady inwestycyjne sięgną 440 mln zł i będą o 60 proc. wyższe niż rok wcześniej. 380 mln zł pochłoną sklepy tradycyjne i internetowe. 60 mln zł – siedziba.
LPP, które ma za sobą relatywnie trudny rok (nie udało się m.in....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta