Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Chmura jest otwarta dla firm

18 kwietnia 2017 | Rzeczpospolita Cyfrowa
źródło: materiały prasowe

Komunikacja z klientem się zmienia. Przedsiębiorstwa muszą na to odpowiadać – mówi prezes Cludo.

Rz: Firmy muszą integrować kanały komunikacji?

Aleksander Wierciński: Muszą, ponieważ klienci są coraz bardziej zróżnicowani i poszczególne grupy preferują różne sposoby „załatwienia sprawy", a potrzeba kontroli nad tym procesem jest taka sama niezależnie od kanału komunikacji. Klienci oczekują, że po stronie firmy jest „system", który ma powiedzieć konsultantowi wszystko o historii współpracy, komunikacji z nim. Brak tej wiedzy po stronie konsultanta rodzi frustrację klienta.

Z czego to wynika?

Z niespotykanego w historii tempa rozwoju i płynności technologii komunikacyjnych. To przekłada się na coraz bardziej złożoną segmentację klientów. Nie da się już podzielić klientów w tradycyjny sposób na „early adopters" czy „late majority" lub segmentację wiekową, gdyż ten podział jest nakładany na wiele różnych technologii i preferencji.

Jedni wolą kontaktować się z firmą poprzez czat, inni postawią na kontakt telefoniczny czy też będą oczekiwać aplikacji na smartfonie. Wielu dobierze formę kontaktu w zależności od ich osobistej oceny...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10728

Wydanie: 10728

Spis treści
Zamów abonament