Czas miejskich wojowników
Przedsiębiorcy coraz chętniej kupują SUV–y, szczególnie najmniejsze modele. robert przybylski
Małe i średnie SUV–y stają się ulubieńcami publiczności. W 2016 roku ich rejestracje wzrosły o niemal 26 proc. w stosunku do 2015 roku, wynika z danych Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego. Ich udział w całości rynku sięgnął na koniec 2016 roku 23,6 proc., gdy wciąż najpopularniejsze kompakty mają 29,7 proc. rynku. Trudno zatem dziwić się, się, że każdy producent czym prędzej wprowadza do oferty takie właśnie samochody, zwane też potocznie miejskimi SUV–ami. Biorąc pod uwagę, że ponad 70 proc. nowych aut trafia do firm, ich właściciele muszą mieć coraz większą słabość do takich pojazdów.
Jest to zjawisko europejskie, a dobrym przykładem był sukces Opla Mokki, którego produkcja, właśnie z powodu większego od spodziewanego zainteresowania, została przesunięta z Korei do Europy szybciej, niż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta