Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Łuszczewska: ubezpieczenie szybsze w banku

29 sierpnia 2017 | Ekonomia
źródło: rzeczpospolita.tv

Proces sprzedaży może być szybki, bo banki posiadają już pewne informacje o kliencie, które mogą wykorzystać – mówiła w programie Marcina Piaseckiego Urszula Łuszczewska, szefowa wydziału produktów ubezpieczeniowych Banku Millennium. Przyznała, że ubezpieczenia sprzedawane w bankach nie są nowym tematem. – Nowością jest to, że te produkty zaczynają być coraz częściej oferowane w nowych kanałach. Klienci chcą korzystać z usług banków coraz wygodniej, więc również oferty ubezpieczeń zaczynają się pojawiać w ofertach – mówiła Łuszczewska.

Podkreśliła, że w kanałach sprzedaży, które nie zakładają obecności pracownika, produkty powinny być proste i wystandaryzowane. – W procesie sprzedaży klient powinien zrozumieć produkt – stwierdziła.   —not. gba

Wydanie: 10838

Wydanie: 10838

Spis treści

Rzecz o zdrowiu

Zamów abonament