Niedozwolona reklama alkoholi
Wystawianie napojów alkoholowych w witrynie sklepu widocznej z zewnątrz jest ich reklamą i promocją.
Spółka sprzedawała napoje alkoholowe w pełnym asortymencie w sklepie spożywczo-monopolowym. Podczas kontroli stwierdzono, że w przeszklonej witrynie są wystawione wysokoprocentowe alkohole z widocznymi z zewnątrz nazwami. Zachęca to do ich nabywania, co narusza zakaz ich reklamy i promocji.
Stwierdzone naruszenie zakazu reklamy napojów alkoholowych uzasadnia cofnięcie zezwolenia na ich sprzedaż. Spółka zmieniła witrynę, zasłaniając marki alkoholi poziomymi paskami matowej folii, tak że nie są one widoczne z zewnątrz. Wówczas...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta