Polska atrakcyjna dla amerykańskich firm
Rozwój i dobre perspektywy polskiej gospodarki są zachętą dla inwestorów z USA, lecz chcąc przyciągnąć nowe firmy, trzeba dbać o dobry wizerunek w świecie.
– Ponad 50 proc. amerykańskich nakładów inwestycyjnych w Polsce to wydatki firm, które już tu działają od kilku lat. Co prawda nie zawsze trafiają one na pierwsze strony gazet, ale potwierdza to atrakcyjność Polski dla inwestorów z USA – przypominał Tony Housh, prezes Amerykańskiej Izby Handlowej w Polsce, który na Forum Ekonomicznym prowadził dyskusję mającą odpowiedzieć na pytanie, czy...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta