Krytyką w kampanię
Opozycja zaczyna już mówić o „aferze billboardowej".
W piątek rano premier Beata Szydło oraz szef Polskiej Fundacji Narodowej (PFN) Cezary Jurkiewicz oficjalnie zaprezentują szczegóły kampanii informacyjnej dotyczącej reformy sądownictwa. Jako pierwsza napisała o tym „Rzeczpospolita".
Przedstawiciele rządu będą musieli jednak zmierzyć się z falą krytyki pod adresem kampanii, a przede wszystkim wykorzystania w niej fundacji. Już używa się terminu „afera billboardowa" i nazywa sprawę „skandalem".
Opozycja zarzuca rządowi, że Polska Fundacja Narodowa nie działa zgodnie z deklarowaną misją, jaką jest obrona i promocja marki Polski poza granicami kraju. Przekonują, że PiS wykorzystuje pieniądze ze spółek Skarbu Państwa do promocji własnej politycznej inicjatywy. Po publikacji „Rz"...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta