Sukces listopadowego rogala
W drodze do sklepów jest już 600 ton rogali świętomarcińskich. Samo wpisanie na listę produktów regionalnych nie gwarantuje jednak sukcesu.
Aleksandra ptak
Polska jest ósma w Unii Europejskiej pod względem liczby produktów regionalnych, czyli jabłek, serów czy kiełbas, które są w rejestrze chronionych nazw pochodzenia i chronionych oznaczeń geograficznych. Jeśli ktoś jednak myśli, że samo wpisanie na listę gwarantuje wielką sprzedaż – niestety się myli.
Rogale z Poznania
Dziś na 39 produktów regionalnych powszechnie znanych jest kilka, m.in. oscypek czy rogal świętomarciński. Ten ostatni pisze swoją historię sukcesu, jak wykorzystać unijne oznaczenia do dobrze zorganizowanej promocji. Historia, jak to zrobiono, może być tematem na osobny artykuł, ale...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta