Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Rzeczpospolita TV: Gromada: Big data pomaga w relacjach

14 grudnia 2017 | Ekonomia
źródło: materiały prasowe

Celem banku nie jest wiedzieć wszystko, tylko to, co jest niezbędne do budowy bliższych relacji z klientami – mówi Mariusz Gromada, kierujący zespołem analitycznego wsparcia kampanii, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego. – Business intelligence to analityka biznesowa, czyli procesy przekształcania danych w wiedzę, która wykorzystywana jest do trafnych decyzji. Dzisiaj sukces zależy od identyfikowania szans i ryzyk. Jest to szczególnie istotne w branży finansowej, gdzie proces decyzyjny niemal w całości opiera się na pogłębionej analizie danych – mówił Gromada. – Do niedawna BI to było głównie raportowanie wyników. Dzisiaj to przewidywanie i wspieranie przyszłych działań. Nadrzędnym celem analityki jest dbanie o dobro klienta. ©℗

Wydanie: 10928

Wydanie: 10928

Spis treści
Zamów abonament