Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Informacja zwrotna musi być efektywna

20 grudnia 2017 | Dobra Firma | Jarosław Pudełek

Aż 65 proc. pracowników podkreśla, że chciałoby częściej otrzymywać feedback (informacje zwrotne) od swoich przełożonych menedżerów.

Informacja zwrotna musi być nie tylko regularna, ale przede wszystkim efektywna. W osiągnięciu tego pomoże każdemu menedżerowi 5 wskazówek.

1. Przygotowanie do rozmowy

Członkowie zespołu spóźniali się z wykonaniem zadań, co powodowało liczne konflikty, jednak projekt zakończył się sukcesem. Jak powinien wówczas wyglądać feedback? Nie wystarczy, jeśli szef pochwali zespół za efekt – równie ważne jest zwrócenie uwagi na niedociągnięcia. Takie podejście wymaga przygotowania się do rozmowy i analizy aktywności zespołu. Przed rozmową warto spisać wszystkie konkretne zachowania –pozytywne, jak i negatywne – które...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 10933

Wydanie: 10933

Spis treści
Zamów abonament