Informacja zwrotna musi być efektywna
Aż 65 proc. pracowników podkreśla, że chciałoby częściej otrzymywać feedback (informacje zwrotne) od swoich przełożonych menedżerów.
Informacja zwrotna musi być nie tylko regularna, ale przede wszystkim efektywna. W osiągnięciu tego pomoże każdemu menedżerowi 5 wskazówek.
1. Przygotowanie do rozmowy
Członkowie zespołu spóźniali się z wykonaniem zadań, co powodowało liczne konflikty, jednak projekt zakończył się sukcesem. Jak powinien wówczas wyglądać feedback? Nie wystarczy, jeśli szef pochwali zespół za efekt – równie ważne jest zwrócenie uwagi na niedociągnięcia. Takie podejście wymaga przygotowania się do rozmowy i analizy aktywności zespołu. Przed rozmową warto spisać wszystkie konkretne zachowania –pozytywne, jak i negatywne – które...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta