Duże pieniądze w prywatnej strefie usług
rozmowa | Beata Majewska, dyrektor Departamentu Private Banking Deutsche Bank Polska.
Usługa prywatnej bankowości nie jest dla każdego. To strefa klienta zamożnego, chcącego lokować i pomnażać swoje pieniądze na indywidualnych zasadach i oczekującego specjalnego traktowania. Jaką politykę w zakresie private banking stosuje Deutsche Bank?
Beata Majewska: W Deutsche Bank nie stosujemy sztywnego progu wejścia dla klientów segmentu private banking. Zdajemy sobie sprawę, że wielu najbardziej zamożnych klientów korzysta z usług kilku banków – zarówno w Polsce, jak i za granicą, dzieląc swój majątek pomiędzy różne klasy aktywów i oferty. Dlatego staramy się podchodzić elastycznie do kwestii oferowania naszych usług. Z każdym nowym klientem rozmawiamy o oczekiwaniach, chcemy, żeby nas poznał i przekonał się, że warto skorzystać z naszych rozwiązań, a przede wszystkim z doświadczenia naszych menedżerów.
Deutsche Bank, wiele lat temu jako jeden z pierwszych banków na polskim rynku, wdrożył strategię otwartej architektury w zakresie funduszy inwestycyjnych.
W obliczu ograniczonej oferty inwestycyjnej w wielu bankach, klienci cenią...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta